woensdag 1 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar!

Mijn man maakt in de kersttijd altijd een gedicht dat we meesturen met de kerstkaarten. Ook al is het vandaag al 1 januari, ik wil het jullie niet onthouden. Neem het mee als inspiratie voor 2014.

Ooghoogte

Hoe kan een mens het kleine doen en toch groots zijn?
Door wijze woorden als:
"het is altijd het juiste moment om goed te doen"?
Of juist door daden,
waarbij moed inspireert om voorbij angsten te gaan?
Of toch vooral door hoe je liefdevol voorleeft,
op ooghoogte, als mens voor een mens,
waarbij je iets groots doet, terwijl het toch klein is?

Laat je door de kerstboodschap inspireren
en toon op ooghoogte je liefdevolle Zelf in 2014.

Marlies en Walter Savelkouls

Verder heb ik gisteren nog een kerstkaart vergeten te plaatsen: Dit was de laatste die ik gemaakt heb in 2013, voor Jolanda, die mij ook een heel mooi kaartje had gestuurd. ik had het net af toen ik mijn oude snijmachine liet vallen. Er brak een essentieel onderdeel af, zodat ik een nieuwe gekocht heb bij Margriet van Stampin Up! 



Deze kaart is gemaakt met mijn Silhouette Cameo voor Margriet. Als ik iets bij haar bestel en het kom halen staat er altijd een mooi ingepakt cadeautje klaar, zo leuk om je bestelling op die manier op te mogen halen! Achter de letters 2014 zitten 4 verschillende masking tapejes.


Dat was het weer. Ik wens jullie een héél gelukkig, gezond en creatief 2014 toe. En hopelijk kom ik wat meer aan bloggen toe. Ik zal mijn best doen om jullie blogs weer te bezoeken, als mijn gezondheid dat toelaat. Het zat er even niet in met alle kerstkaarten die ik toch heel graag wilde maken. 

Lieve groetjes, 
Marlies

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marlies, Wat heeft je man een prachtige tekst geschreven! En jouw kaart is erg mooi gemaakt, leuk afgewerkt met de sterren. Ik wens je alle goeds voor 2014. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marlies, Wat een prachtige kaart is dit weer, en wat een geweldig goed gedicht. Knap hoor van jullie beiden. Geniet weer van je nieuwe snijmachine.Een fantastisch 2014. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je prachtige kaart en de mooie gehaakte sneeuwvlokken. je zult ze vast een keer tegen komen op mijn kaartjes. (knap hoor dat haken, ik doe het je absoluut niet na) en de beste wensen voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een teamwork, Marlies, jij maakt mooie kaarten en je man voegt een mooi gedicht toe, leuk hoor. Ik wil je het allerbeste wensen voor 2014, dat het maar een fijn, gezond en creatief jaar mag worden...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 MOOIE kerstkaartjes en een MOOI gedicht als toetje. Heel LEUK om zo je blog te bezoeken.
    Ik wil jou en al degene die je lief zijn het ALLER BESTE toewensen voor 2014.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedicht Marlies! En je kaartjes zijn ook weer toppertjes! Ik ens jou en je mannetje een gezond en liefdevol nieuwjaar!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé, die kaart die ken ik! ((-: In het echt is ie nog mooier. En wat een prachtig gedicht heeft je man gemaakt. Leuk hoor om zo samen je kerstboodschap naar buiten te dragen. Mijn man houdt het meestal alleen bij de kaarten naar de brievenbus brengen. (-;

    Wat lief dat je mijn naam hebt genoemd. Ik hoop dat je snijmachientje net zo goed bevalt als het mij bevalt.

    Groetjes en tot snel,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé Marlies! Hoe gaat het met je?!
    Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, en dat het maar een goed jaar mag worden met vooral een goede gezondheid!
    Leuke kaarten, vooral die voor margriet. Mooi gedaan!
    De snijmachine van SU zal je goed bevallen!
    Hoop dat alles goed met jullie gaat!

    Lieve groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en Tilda ziet er super uit.
    nog de beste wensen voor een gezond en creatief 2014.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen