vrijdag 8 november 2013

Mannenkaart voor een timmerman

Ik vond de liftkaart van de Liftchallenge van mijn bericht van gisteren zó leuk om te maken dat ik er nog een kaartje mee gemaakt heb. Deze ging echt supersnel. Ik wilde nog een verjaardagskaart maken voor een echte timmerman en had nog ergens een paperpadje met prachtige plaatjes van oud gereedschap, spijkers, schroeven e.d. liggen.
Ook de achtergrondjes van hout zaten erin. Verder alleen touw en nestels gebruikt om het vellum, ook uit datzelfde paperpad, vast te zetten.
Dit is het resultaat geworden, ik was er zelf helemaal happy mee, een echte stoere mannenkaart, voor de vakman, die werkelijk álles gemaakt krijgt:


Ik doe dus nog maar een keer mee met  Liftchallenge 53 van Liftchallenge.blogspot.com.

Ik lees weer met plezier jullie reacties en bedank jullie hartelijk voor jullie lieve commentaren. Die van gisteren deden me echt goed!!!

Lieve groetjes, Marlies

14 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat je nog een kaart maakte, Marlies! En wat voor een! Stoer en heel origineel, top! Dank je wel voor je tweede deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlies,
    Zo hé nog één, deze is ook superleuk, een echte stoere mannenkaart, leuk papier de zaag maakt het helemaal af..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig Marlies. Ik vind h'm supertof geworden!!! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt 2 mooie kaartjes gelift Marlies (ook die van gisteren), erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze lift kaart is ook een hele mooie! Een heel goed idee met de letters en het gereedschap, perfect voor een timmerman! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een gave kaart voor een handige man! Heel leuk gedaan met zijn naam erop, heel persoonlijk. BEdankt voor het meedoen weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Marlies en je bent er weer helemaal. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele stoere en mooie kaart.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marlies! Ik heb van de kerstster geen patroon meis, ik doe zo uit het blote bolletje. Sorry.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gaaf mannen kaartje! wij vinden dat het toch altijd best lastig is om een mannen kaartje te maken..maar jou gaat het sup goed af!!

    Lieve groetjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk en stoer mannenkaartje.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen