zondag 20 oktober 2013

Snow Scene Card

Afgelopen week hebben Patricia, de vriendin van onze zoon Olaf, en ik een dagje samen geknutseld met onze Silhouette Cameo. Zij heeft hem nog niet zo lang en we hadden een leuke kaart gezien van Bird die we graag wilden maken om zo weer een kerstkaart te hebben.
Patricia heeft haar snijmachine nog niet zo lang en ik kon haar zo het een en ander uitleggen tijdens een gezellig dagje kaartjes knutselen. Zij doet van alles op creatief gebied, heeft bijvoorbeeld van gummen schattige stempels uitgesneden. Ze maakt ook lekkere taarten, waarvan ze foto's op haar blog zet. Mijn twee zussen vinden ze zó lekker dat ze hebben afgesproken om samen een keer bij haar een dagje te gaan leren taarten maken en decoreren. Patricia kan nog wel wat volgers gebruiken, neem eens een kijkje op haar blog!
Ik was zó bezig met uitleggen, snijden e.d. dat ik totaal niet opgelet had wat ik zelf aan het doen was. Het eerste kaartje is dan ook te klein gesneden. Ik heb het toch afgemaakt, vond het wel schattig. Iemand krijgt dit jaar gewoon een klein kerstkaartje.


We hebben de kaart vrijwel nagemaakt van Bird. Ik zet hem toch op mijn blog om aandacht te vragen voor de mooie ontwerpen van Bird én de mogelijkheden van de Silhouette Cameo. De tekst is dezelfde als van dit kaartje. Alleen heb ik hem de Silhouette nu eerst laten schrijven met de zilverkleurige sketchpen, daarna het papier pas laten uitsnijden, zonder het papier tussendoor uit de machine te laten gaan. Dus niet bij het wisselen tussen pen en mes op unload drukken, dan snijdt hij mooi om de geschreven tekst heen.
De sterstans is van Marianne Design.
Wil je deze kaart ook maken, Bird heeft hier het file staan.

Fijne zondag nog en tot blogs. Ik ga weer verder met knutselen.
Lieve groetjes, Marlies

7 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind klein is fijn. Maar ik vind ze alletwee supermooi. Ik hou ook wel wrer van dit wit blauw. gr ;eny Hoe vind ik het blog van Patricia?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlies, wat een mooie kaarten zijn dit, ook het kleintje is nog net zo mooi uitgesneden. Ik zal eens bij patricia gaan kijken..gezellig toch als je zo samen kunt freubelen...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marlies,
    Wat zijn dit mooie kaarten, leuk de tekst er op..heb ook even op het Blog van Patricia gekeken, ik vind de kaart met het hertje echt schattig, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marlies
    mooi en schattig kaartje heb je gemaakt.
    je bent volger van mij, maar mijn blog url is veranderd, van scrapcardsfromlasize naar

    http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marlies,

    Wat leuk dat je met Patricia een knutsel dag hebt gehouden en ik ben natuurlijk gelijk op haar blog gaan kijken en volger geworden is toch altijd leuk als je wat meer volgers krijg jullie kaarten vind ik er super mooi uit zien.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh zo te zien kan jij ook al goed met de silhouette overweg!
    Mooie kaartjes zijn het geworden :) (en de kleine vind ik juist ontzettend schattig!)

    Groetjes,

    Milnie

    BeantwoordenVerwijderen