donderdag 10 november 2016

Geboortekaartje voor onze tweede kleindochter Fien

Het is lang geleden dat ik geblogd heb, maar ik heb heel verheugend nieuws: gisteren is onze tweede kleindochter Fien geboren.


Daar wilde ik graag weer een kaartje voor maken. Ik ben helemaal fan van Eline en dus moesten er deze schattige hertjes op komen. Ze staan symbool voor de 2-jarige Jule en haar nieuwe zusje Fien. Ze vonden het kaartje heel mooi.


De bloemenstansen zijn van Stampin'Up! Ik heb ze gekleurd met mijn alcoholmarkers. Op deze detailfoto kun je zien dat ik het kraftpapier van de achterste pootjes een tint donkerder gekleurd heb met mijn markers. Op de neusjes en de hartjes van de bloemen zit een glanslaagje van de "wink of stella"-pen.

Ik hoop dat jullie het ook een leuk kaartje vinden....
Lieve groetjes, Marlies

5 opmerkingen:

  1. ooh....wat leuk dat je weer oma bent geworden Marlies.....van harte gefeliciteerd met kleindochter Fien!
    Je hebt een prachtig kaartje voor haar gemaakt!
    Groetjes en ga lekker van je kleindochter genieten,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlies,
    wat leuk dat je weer oma bent geworden, leuke naam voor je kleindochter en je kaartje is schattig, zó lief met de hertjes..geniet er van.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk, weer oma! Gefeliciteerd met je hoor en super lief kaartje.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marlies. Gefeliciteerd met de geboorte van je tweede kleindochter. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was aan het bloggen, na een haklf jaar zowat en kwam jouw berichtje tegen"Marlies krabbelt weer op.
    Daarin zag ik dat je weer Oma was geworden. Nog gefeliciteerd hoor.
    En verder met jou? Hoe gaat het Marlies? Ik ben erg benieuwd, zeker nadat ik zelf in zo'n dikke dip heb gezeten. Ook ik ben hopelijk voor lange tijd weer opgekrabbeld.
    grts leny w. https://lenywittenberg2013.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen