maandag 5 maart 2012

Verjaardagskaart voor Cathy

Ik heb vandaag een verjaardagskaart voor Cathy gemaakt van Atelier 't Knutseltje. Ik heb deze stempel "Mouse Carrying Cake" van Tina Wenke een paar dagen geleden bij haar gekocht. Ze vertelde dat ze hem zo leuk vond en ik dacht dan maak ik er een kaartje voor haar van, dan kan ze die meteen in haar winkeltje zetten als voorbeeld. Ze komt er zelf niet aan toe om voorbeelden te maken met de Flexmarkers. Ik heb hem vanmiddag gebracht, vergezeld van een bos tulpen.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Flexmarkers: O535- O727 - O929 - O719 - G637 - G918 - G829 - O739 - O729 - O277 - O467 - O567 - R445 - R665 - R576 - B234 - B336 - B418 - Y367 -Y819 -Y417.
Tekststempel van Nicole Verkooijen, randpons, bladpons  en Nellie's MF 25 van Nellie Snellen, bloemen Marianne Design, lint en knopen van Boekenvoordeel, DP MD Pretty Papers Full Color en van de Action, Waco Pearl Maker.
Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden. Ik vind het alleen jammer dat ik er thuis pas achter kwam dat de stempel al een aantal jaren oud is. Ik dacht dat het een nieuwe stempel was, had hem nog niet eerder gezien. Ik heb er een kaart mee gemaakt omdat Cathy hem zo leuk vond. Heel toepasselijk voor haar verjaardag.

Groetjes, Marlies

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marlies,
    het is een hele leuke stempel! En een mooi kaartje heb je ermee gemaakt. Daar zal Cathy wel blij mee zijn. En het kleuren gaat je goed af hé.
    Ik heb afgelopen zondag in hoensbroek nog een workshop gevolgd bij Nicole. Het was superleuk en heel leerzaam. Ik heb mezelf de nieuwe 40 kleuren maar kado gedaan, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marlies,

    Wat een leuke en vrolijke kaart, mooi ingekleurd.
    Ik ben ook helemaal weg van de flexmarkers en toevallig afgelopen weekend ook kaartjes gemaakt met deze stempel en de andere van TinaWenke, muisje met grote zonnebloem. Dus wat geeft het dat de stempel al wat langer op de markt is, hij blijft ontzettend leuk.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie en vrolijke kaart Marlies! Wat heb je prachtig gekleurd!! Dat het een oude stempel is maakt toch niet uit, het een een hele leuke!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super muizenstempel en een prachtige kaart!Ik vind de kleurencombi schitterend, dat maakt mij ook vrolijk op deze zondag! Fijne dag en tot blogs!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen