zondag 4 december 2011

Ongeluk

Op 30 juni heb ik een ongeluk gehad. Ik ben van de trap af op mijn hoofd gevallen. Ik had alleen maar een gebroken pols en een hersenschudding, het was een wonder dat ik de val overleefd heb.
Ik heb veel kaartjes gekregen, hartverwarmend al die lieve woorden! Het deed me zo goed!
Ik knap tot nu toe echter nauwelijks op, blijf veel klachten houden. Naar nu pas blijkt heb ik een whiplash, de neuroloog heeft me doorverwezen naar een revalidatiearts.
Afgelopen week had ik een paar moeilijke dagen, voelde me beroerd. Er kwam ook weer iets leuks: iedereen in onze wijk had een potje met bloembollen van de Postcodeloterij gewonnen. Ik heb afgelopen zomer geleerd om blij te zijn met kleine dingen, want we hebben de hele zomer thuis gezeten omdat ik helemaal niks kon.
Het eerste wat ik weer oppakte was het maken van kaarten. Het deed me alles om me heen vergeten en was een goede therapie voor mijn gebroken pols. Ook met mijn pols in het gips kon ik lekker knutselen en zo bleven mijn vingers soepel.



Deze kaart heb ik gemaakt voor een jarige vriend van ons. Een mannenkaart is altijd wat moeilijker, maar uiteindelijk was ik toch tevreden. De stempel en de gestanste rand zijn van Nellie Snellen. De bladeren zijn stansjes van Joy. De stansjes van de opengewerkte blaadjes zijn van Marianne Design. Het papier komt uit het paperblock Birdsong van Papermania.


Deze kaart had ik gezien bij iemand anders op een blog (ik weet niet meer wie, sorry) en vond hem zo leuk dat ik hem heb nagemaakt voor mijn schoonzus haar verjaardag. De vlinderstickers zijn van de Xenos. De tekst heb ik gemaakt met een JustRite Stamper Kit en vervolgens uitgestanst met een Nestability.

Groetjes, Marlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten