zondag 4 december 2011

Blog maken

Vanwege mijn ongeluk heb ik nog steeds veel moeite met lezen, schrijven en dus ook typen. Als ik dingen teruglees barst het van de fouten die ik voorheen niet maakte.
Daardoor heb ik moeten stoppen met mijn vrijwilligerswerk bij Vluchtelingenwerk. Hopelijk is het maar tijdelijk en komt het weer goed. Het enige wat nog een beetje gaat is knutselen, dus kaarten maken kan ik gelukkig wel. Daarvan kom ik tot rust en denk ik even niet aan ziek zijn, heerlijk! Je kunt toch ook niet de hele dag op een stoel gaan zitten niksen of in bed gaan liggen als je moe bent. Zo saai, gelukkig is daar dan mijn hobby.
Maar nu, een blog maken is moeilijker dan ik dacht, omdat ik zo'n moeite heb met lezen kan ik de uitleg niet volgen. Dus mijn blog ziet er niet uit, ik moet nog uitvogelen op welke bestandsgrootte de foto's moeten om toch duidelijk te zijn, enz, enz. Ik zit dus echt af en toe te kreunen achter mijn PC, maar dan ben ik wel weer lekker met iets bezig en zo is mijn glas half vol i.p.v. half leeg. Ik ben jaren geleden ooit naar een lezing geweest van Mansukh Patel en heb deze zin goed onthouden: "Even this will end" denken als ik het even niet meer zie zitten. En zo krabbel ik toch weer op!


Kaart voor mijn moeder. Zij werd op 12 september 84 jaar en is zelf ook een fervent kaartenmaakster die elke dag kaarten maakt voor iedereen die er eentje kan gebruiken. Veel van haar eigen kaarten gaan naar "de Zonnebloem" en worden verkocht voor het goede doel.
Deze uilenkaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld uit de winkel van Pipoos. Het scrapvel waaruit ik de uilen heb geknipt komt ook daar vandaan. De stansjes van de labeltjes zijn van Elines Winterhuis van Marianne Design.


Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn tante die 80 jaar geworden is. Ze is de laatste paar jaar veel ziek geweest en heeft wel een mooi kaartje verdiend. Ze maakt zelf ook veel kaarten voor "de Zonnebloem".

Groetjes, Marlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten