woensdag 10 april 2013

Verjaardagskaart met rozen

Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve reacties die jullie steeds geven op mijn kaartjes. Ik lees ze met plezier en ze geven me een blij gevoel, hartstikke leuk! Bedankt ook voor de felicitaties voor de verjaardagen van mijn kinderen, Nadia 31 maart en Olaf vandaag 10 april. En ik ben nog niet klaar met feesten, want zaterdag de 13e ben ik zelf jarig. We gaan dus nog even door met taartjes eten...

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor onze kapster Thea, die onze kapsels al verzorgt sinds onze kinderen nog heel erg klein waren. Ze is tegelijk jarig met onze zoon Olaf, vandaag, dus ik vergeet haar verjaardag nooit. Zij denkt ook altijd aan die van Olaf, zelfs nu hij al jaren niet meer thuis woont. Ze heeft nog steeds een zwak voor onze kinderen, ik moet ze altijd de groeten doen, zo lief! Gisteravond was ze bij ons om ons haar te knippen en gaf ik haar de kaart voor haar verjaardag. Ze vertelde toen dat ze de kaart die ik vorig jaar voor haar gemaakt heb nog steeds op de kast heeft staan omdat ze hem zo mooi vindt. Leuk is dat!


Dit is de kaart die ik voor haar heb gemaakt. Hij is uitgesneden met mijn Silhouette Cameo, hoe kan het ook anders. Ik ben helemaal dol op dat apparaat! Het ontwerp van de kaart is weer een patroon van Birdscards, Bird maakt zulke prachtige gratis snijpatronen. Achter het uitgesneden rozenpatroon zit een laagje vellum, de kleuren geel en groen heb ik aangebracht met Flexmarkers. De tekststempel is van JustRite.


Voor degenen die mijn blog pas sinds kort volgen, dit is de kaart die ik vorig jaar voor Thea maakte...

Lieve volgers, dit was het weer voor vandaag, lieve groetjes voor jullie allemaal, een fijne dag verder!
Marlies

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marlies,
    Deze -rozenkrans- ziet er super uit, ik als oud-Brabantse en dus katholiek moet plotseling aan een andere rozenkrans denken..hihi..Hele leuke kaart is dit, die van vorig jaar ook..
    Mijn jongeste dochter is morgen jarig, jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlies. Alvast van harte geeliciteerd met je verjaardag. Maakeremaareen gezellige dag van...... Je kaart is erg mooi met de rozenkrans. Heel leuk bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marlies, geen wonder dat je kapstertje de kaart nog steeds bewaard heeft ... hij is machtig mooi. Zoiets zou je toch met pijn in het hart weggooien. Je rozenkrans kaart is een echte "bjoetie"!! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, ik zal aan je denken ... want mijn middelste is die dag ook jarig, ze word dan 15 jaar hihi. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige rozenkaart!
    En feest ze met je verjaardag, alvast proficiat,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, geweldig dat ze de kaart van vorig jaar nog heeft bewaard :D. Ik stuur mijn zelfgemaakte kaarten ook alleen naar mensen waarvan ik weet dat hij niet meteen in de prullenbak belandt. Ik wens je alvast een hele fijne dag zaterdag, geniet ervan!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marlies,
    Ik kan me voorstellen, dat de kaart van vorig jaar bij je kapster op de kast is blijven staan. Wat mooi!
    Je bent weer aardig opgekrabbeld.
    Je kaart is prachtig.
    Succes verder.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie chique kaart voor je kapster. Je kaart van vorig jaar is ook erg mooi en ik snap helemaal dat ze het laat staan! Alvast een fijne, gezellige verjaardag gewenst. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt Marlies! De kaart die je vorig jaar voor Thea had gemaakt is echt super leuk!! Leuk dat hij nog zo lang op de kast heeft mogen staan, maar dat was hij dan ook zeker dubbel en dwars waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt marlies.
    ik heb ze allemaal weer even bekeken en vind de vorige ook erg leuk.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen