woensdag 11 april 2012

Verjaardagskaart voor Olaf

Gisteren was mijn zoon jarig. Ik heb deze kaart voor hem gemaakt met de Silhouette Cameo. Aletta noemt hem haar wondermachine, nou dat is het ook, ik ben er zó blij mee! Ik heb eerst op Youtube filmpjes bekeken over welding. Dit is het bewerken, tegen elkaar aan zetten en in frames zetten van letters met de Silhouette. Er is zóveel moois mee te maken...  Toen kon ik pas aan het uitproberen. Er ging dus nogal wat tijd vooraf aan deze kaart.


Ik heb het volkswagenplaatje van internet gehaald en bewerkt op de PC tot een digitale stempel. Die heb ik ingekleurd met Flexmarkers in de volgende kleuren: B944-B456-B237-R357-Y367-Y156-G149-O277-IG6-IG8-IG10. De bumber, randjes om de koplampen en spiegels heb ik gekleurd met een metallic Promarker silver. De tekst heb ik zelf gemaakt.
Het DP is Flower Power van Marianne Design. Verder heb ik Pebbles chips chipboard en lint gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden. Ik heb er hard aan gewerkt, tenminste, qua voorstudie... Hartstikke leuk!

Groetjes, Marlies

3 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Marlies. De letters en het autootje zijn helemaal super!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlies,

    gefeliciteerd met je zoon!

    hele mooie kaart! En het inkleuren gaat je af hé.

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een schatje,mooi volkswagentje, jeetje jij bent ook creatief!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen